Гарантійні зобов'язання виконуються відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text)

Згідно з вимогами ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
Покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Шановні покупці, В нашому інтернет-магазині діють умови обміну або повернення товару неналежної якості. 

Поверненню (обміну) підлягає товар в оригінальній упаковці, який не має жодних пошкоджень, не вживаний, не має жодних плям чи сторонніх запахів і т.д. , не пошкоджені паперові/тканинні ярлики. Обов’язково перевіряйте товар при отриманні (самовивіз, Нова Пошта) В іншому ж випадку товар не приймаємо.

Для здійснення повернення (обміну) товару потрібно:

1. Протягом 2 тижнів від дня покупки повідомити Вашого менеджера про необхідність обміну товару неналежної якості;

2. Уточнити день та спосіб (Нова Пошта, Укрпошта, самовивіз) заміни товару;

3. Після того, як покупець повернув товар, який не підійшов – відправляємо потрібний на обмін. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

4.  повернення коштів здійснюється після повернення товару на склад, якщо він відповідає товарному вигляду.

Оформлюючи замовлення, Ви підтверджуєте, що ознайомлені та погоджуєтесь на вказані умови обміну та повернення. Приємних Вам покупок!